Lil Tjay - 20/20 (Official Video)
3:54
Lil Tjay - 20/20 (Official Audio)
3:53
Lil Tjay - Go In (Lyric Video)
4:09
Komente
That girl tammy
That girl tammy 8 orë më parë
Different
Naaz Afzal
Naaz Afzal 8 orë më parë
Of ur single it hits different
ba27 is
ba27 is 8 orë më parë
Legend🚬
Diane McCabe
Diane McCabe 8 orë më parë
If you tell, you a fuck nigga (How you tell on the gang? If you mention my name) (Boy, I promise I'ma kill you, finna dunk, nigga) (What's up with you? I grew up with you) (Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you) (I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you) (Fuck niggas, I don't trust niggas) Yeah (if you bust triggers and you tell, you a fuck nigga) Fuck nigga Lil Tjay, yeah, yeah (Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you) Yeah, yeah, yeah (skrrt, skrrt, yeah) Grrr, pow, I'ma skip town, see my wrist drown Everybody wanna fuck with me for benefits now Man, I wish my nigga Smelly could've seen me lit now Sit down, maybe roll up, blow a spliff down Time go by, niggas change so much Why the fuck these niggas looking at my chain so much? They just mad 'cause I departed from the game so much One false move and the gang gon' bust Cartier glasses, 20/20, got a clear view You a man, I don't fear you Act up, we gon' mask up, boy, I dare you Brody catch a body, I'ma leave you in the rearview Could have did it to me, lil' nigga, you were scared to You a bluff and you not who you appear to You'd be starstruck if you see a nigga near you And your bitch wanna fuck, I don't care to Careful, if I say links, plan's cancelled I can have your shorty in my bed doing dance moves Fuck that, let's get right back to the real shit In the field shit, niggas really used to drill shit Mama stressed out, whole lot she gotta deal with Swear every real nigga gon' feel this Smokin 'on drugs 'cause there's too much to deal with SB strapped up in the field with it Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you My mama know about the pain, that'll never change But looking back for the fame, I don't feel the same I was stuck up in the streets, but I had a brain I ain't have no money, we was looking for a nigga chain And all I ever wanted was to have a name Had a lot of shit to lose, not enough to gain And that fuck nigga changed, went against the grain Found out my homie went fed, almost went insane Strictly business, you ain't with it, you get parked, nigga I don't know you, you wasn't with me from the start, nigga I remember catching stains in the park, nigga Me and Bubba tryna catch an opp after dark, nigga My mama told me, "Wisen up, be a smart nigga" So all my niggas on go like a cart, nigga Smelly drive mean a bullet to your heart, nigga I don't really wanna speak facts, see the chart, nigga Grrr, pow, I'ma skip town, see my wrist drown Everybody wanna fuck with me for benefits now Man, I wish my nigga Smelly could've seen me lit now Sit down, maybe roll up, blow a spliff down Time go by, niggas change so much Why the fuck these niggas looking at my chain so much? They just mad 'cause I departed from the game so much One false move and the gang gon' bust Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, and now I'm wishing that a bus hit you Lil Tjay Yeah, yeah, yeah Oh
Antonio Komšić
Antonio Komšić 9 orë më parë
Replay: 0:32
Yankho Lajah
Yankho Lajah 9 orë më parë
If you still listen to this your a legend
Lottetmor
Lottetmor 9 orë më parë
This is just the best song ever
Cloaked Cyrox
Cloaked Cyrox 9 orë më parë
Who said in The live chat ceo of autotune?he dont have autotune look at his open mics.
Rohan Krishna
Rohan Krishna 10 orë më parë
Who else still bumping this shit it’s a fuckin banger
FFMB Joey
FFMB Joey 11 orë më parë
One day people will hear my music and watch me come up from nothing!
Sofiane El massouab
Sofiane El massouab 11 orë më parë
La rocade
Joseph Dizon
Joseph Dizon 11 orë më parë
" i need a girl that match my loyalty when time get wrong"
Ny Ny
Ny Ny 11 orë më parë
Blessed...
wvli.d
wvli.d 11 orë më parë
This song is sad and it's different than others I like it🤘
Guneshor Laishram
Guneshor Laishram 11 orë më parë
Lil Tjay the greatest
Nikolas Lozano
Nikolas Lozano 12 orë më parë
I luv this song
Ryan Haight
Ryan Haight 13 orë më parë
And 4-5 months later the rona came...miss the pre-rona days
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist Looking For FeedBack💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Kieron Browne
Kieron Browne 13 orë më parë
❤️❤️❤️❤️
Kieron Browne
Kieron Browne 13 orë më parë
❤️❤️❤️
jr weezzy
jr weezzy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥 I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Bearwalker Daychief
Bearwalker Daychief 13 orë më parë
Lil tjay your music helped me out with all the personal stuff I know how it feels when you loose someone close to you so keep doing you and keep making music because it gets me through lots in my life ❤️
chibby •8 years ago
chibby •8 years ago 14 orë më parë
I USE TO PICKACHUUU
Ttv leok222_fn Please follow me
Ttv leok222_fn Please follow me 14 orë më parë
Fn kid
FREDDY Uren
FREDDY Uren 15 orë më parë
He's gf left him
WORLDSTAR HIPHOP
WORLDSTAR HIPHOP 15 orë më parë
alpost.info/mine/YbmZr6nRmqGYkoU/video .
Poup Stizzy2781
Poup Stizzy2781 15 orë më parë
Von muwop did do em dirty but fuck wasn't yo time vroy🥺
Shad4xx
Shad4xx 15 orë më parë
🖤💥
jr weezzy
jr weezzy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥 I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Fando Fnツ
Fando Fnツ 15 orë më parë
Hype and 🔥
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist Looking For FeedBack💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Aj Shakur
Aj Shakur 15 orë më parë
December 5 anyone??
Marv Witte
Marv Witte 16 orë më parë
ty
Official Gray
Official Gray 16 orë më parë
Not gonna lie, this song is fire but I honestly prefer the einer bankz version better
WORLDSTAR HIPHOP
WORLDSTAR HIPHOP 15 orë më parë
alpost.info/mine/YbmZr6nRmqGYkoU/video
Boston George
Boston George 16 orë më parë
ok
Kingston Tawhai
Kingston Tawhai 17 orë më parë
I'm sad hahhahaahaahaggbft nnvvj nfk fn fnj jgbh
999 Wrld
999 Wrld 17 orë më parë
Man U need to do a song wit king OSF
Doodoo RaRi
Doodoo RaRi 17 orë më parë
daddy
Doodoo RaRi
Doodoo RaRi 17 orë më parë
i fucking love you
EtHaN uRcHiSoN
EtHaN uRcHiSoN 17 orë më parë
Can’t Eva trust dem rat bitches.
KingPhoe10
KingPhoe10 17 orë më parë
0:02 LiL tJaY
WORLDSTAR HIPHOP
WORLDSTAR HIPHOP 15 orë më parë
alpost.info/mine/YbmZr6nRmqGYkoU/video
Adroit Artist
Adroit Artist 17 orë më parë
L O V E U L I L T J A Y
Adroit Artist
Adroit Artist 17 orë më parë
This hit in my mind!
Pam P
Pam P 18 orë më parë
hits harder than my moms belt
Kylie Rhamdas
Kylie Rhamdas 18 orë më parë
Love this song
Jeremiah Watson
Jeremiah Watson 18 orë më parë
Im at the point where I don't really give a fuck know. That's my favorite part of the song 🔥🔥🔥🔥 and the whole sing is hard 🔥🔥🔥🔥🔥
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Tristan Robinson
Tristan Robinson 18 orë më parë
I get how hard it is to sing fn he i talking about his own friend snitching on him
Jayliana Myers
Jayliana Myers 18 orë më parë
I like all your songs
Jayliana Myers
Jayliana Myers 18 orë më parë
❤❤❤❤
ITZ IDNAAN
ITZ IDNAAN 18 orë më parë
Who’s listening in 2020
manko cat
manko cat 18 orë më parë
If Lil Tjay and Polo G keeps improving they'll remembered like Biggie and 2Pac in the future
Henry Widdowson
Henry Widdowson 18 orë më parë
crazy how tjay only be here for 2 years and already is better than most rappers who been here for like 10 years tjay a GOAT
Matthew Robertazzi
Matthew Robertazzi 19 orë më parë
I come back and watch this music video after a year and I just realize that this video is like a whole God damn movie
Anthony Martinez
Anthony Martinez 19 orë më parë
If you are reading this then sing this song to your crush
SEAN TRAVIS
SEAN TRAVIS 19 orë më parë
Lil tjay is actually doing s3x😱😱😱
Patriotsdude7 Gaming
Patriotsdude7 Gaming 19 orë më parë
The fluffy var verbs = [aardvark scilly post because cycle technically wonder round a luxuriant men. disagreeable, shiny pencil
Quan the Blob
Quan the Blob 19 orë më parë
Message to y'all who about to beg for likes: Stop. Just Stop.
Cash Carti
Cash Carti 19 orë më parë
Shiiii fire 🔥
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Vao Va
Vao Va 20 orë më parë
ఆ ఆi love u girl.
Vao Va
Vao Va 20 orë më parë
Perfect.
The life of Shorty
The life of Shorty 20 orë më parë
Nah lil tj bro 😫
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
Tiffany Duncan
Tiffany Duncan 20 orë më parë
I’m sorry for cousin
Tiffany Duncan
Tiffany Duncan 20 orë më parë
Man
Tiffany Duncan
Tiffany Duncan 20 orë më parë
Sorry nan
Tiffany Duncan
Tiffany Duncan 20 orë më parë
Man
Undrifted Pop
Undrifted Pop 20 orë më parë
Me:Lil Tjay is the best alive. My friend: Proof?? "Shows him this song " My friend: Okay Your right.
Rafael Kauan Jr
Rafael Kauan Jr 20 orë më parë
🇧🇷
Sweet Cheek
Sweet Cheek 20 orë më parë
This makes me think of the city 🌃.
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
andrew dunn
andrew dunn 20 orë më parë
10 year old nowadays 1:15
Jair Avila
Jair Avila 19 orë më parë
Facts
Whsjanshskakaj
Whsjanshskakaj 21 orë më parë
Dababy stole the ideas from lol tjay and put it on the rockstar song
Solo
Solo 21 orë më parë
The acapella version sounded better
Tj gaming Channel
Tj gaming Channel 21 orë më parë
My name is tj
Doc Hollyday
Doc Hollyday 21 orë më parë
I mean 1:32
Doc Hollyday
Doc Hollyday 14 orë më parë
@WORLDSTAR HIPHOP damn thanks for that link this shit is straight fire🔥🔥🔥🔥🔥🔥he a 🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🥶🥶🥶🥶👿👿👿👿👿🥶🥶🥶👿👿👿💪💪💪💪💪🥶🥶🥶🥶👿👿👿👿
WORLDSTAR HIPHOP
WORLDSTAR HIPHOP 15 orë më parë
alpost.info/mine/YbmZr6nRmqGYkoU/video
Doc Hollyday
Doc Hollyday 21 orë më parë
At 1:23 he said I know smelly up guarding me he a real one for always mentioning smelly in his vids
Doc Hollyday
Doc Hollyday 21 orë më parë
He should have more subscribers then 6ix9ine like that's bullshit that 6ix9ine had almost 17mil subs
Farah Beydoun
Farah Beydoun 21 orë më parë
Grr, pow! I'ma skip town, see my wrist drown Everybody wanna f245 with me for benefits now Man, I wish my n, Smelly could've seen me lit now Sit down, maybe roll up, blow a spliff down Time go by, n change so much Why the f245 these n lookin' at my chain so much? They just mad 'cause I departed from the game so much One false move and the gang gon' bust
jorge alonzo
jorge alonzo 21 orë më parë
"You aint no competition, boy, dont think you wanna do that, you had your chance but you blew that" was this a diss to jay guapo? Him and jay guapo both came up with the same flow and people were comparing them but jay guapo didnt make music after a while and thats why lil tjay said "you had your chance but you blew that"<< just a thought lol
Jr weezy
Jr weezy 13 orë më parë
Upcoming Florida Artist 💯 Is My New Song “NEXT UP” Good? 🔥I appreciate all feedback🙏 alpost.info/mine/dM6qtGXPp2qYgJ8/video
TheBigStick
TheBigStick 21 orë më parë
Better than kpop
WORLDSTAR HIPHOP
WORLDSTAR HIPHOP 15 orë më parë
alpost.info/mine/YbmZr6nRmqGYkoU/video
venessa 989
venessa 989 22 orë më parë
nah let me cop the merch rq
l MJSISME l
l MJSISME l 22 orë më parë
He needs no auto tune
VINÍCIUS CARDOSO
VINÍCIUS CARDOSO 22 orë më parë
É LIL TJAY 2020 FOI UMA MERDA
Stefan Zlatkov
Stefan Zlatkov 22 orë më parë
I think he hang out with wrong person jake paul
Meraj Ali
Meraj Ali 22 orë më parë
Mhm
Jack Kulinski
Jack Kulinski 22 orë më parë
Bruh why this shit only got 1% of its deserved views?
Beverly Ohene
Beverly Ohene 22 orë më parë
Nigga tjay voice fire 👇🏿
Z._Shit
Z._Shit 22 orë më parë
Grrr, pow, I'ma skip town, see my wrist drown Everybody wanna fuck with me for benefits now Man, I wish my nigga Smelly could've seen me lit now Sit down, maybe roll up, blow a spliff down Time go by, niggas change so much Why the fuck these niggas looking at my chain so much? They just mad 'cause I departed from the game so much One false move and the gang gon' bust Cartier glasses, 20/20, got a clear view You a man, I don't fear you Act up, we gon' mask up, boy, I dare you Brody catch a body, I'ma leave you in the rearview Could have did it to me, lil' nigga, you were scared to You a bluff and you not who you appear to You'd be starstruck if you see a nigga near you And your bitch wanna fuck, I don't care to Careful, if I say links, plan's canceled I can have your shorty in my bed doing dance moves Fuck that, let's get right back to the real shit In the field shit, niggas really used to drill shit Mama stressed out, whole lot she gotta deal with Swear every real nigga gon' feel this Smokin' on drugs 'cause there's too much to deal with SB strapped up in the field with it [Chorus] Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit youMy mama know about the pain, thought I'd never change But looking back, for the fame, I felt the same I was stuck up in the streets, but I had a brain I ain't have no money, we was looking for a nigga chain And shit, all I ever wanted was to have a name Had a lot of shit to lose, not enough to gain And that fuck nigga changed, went against the grain Found out my homie went fed, almost went insane Strictly business, you ain't with it, you get parked, nigga I don't know you, you wasn't with me from the start, nigga I remember catching stains in the park, nigga Me and Bubba tryna catch an opp after dark, nigga My mama told me, "Wisen up, be a smart nigga" So all my niggas on go like a kart, nigga Smelly drive mean a bullet to your heart, nigga I don't really wanna speak facts, see the chart, nigga [Refrain] Grrr, pow, I'ma skip town, see my wrist drown Everybody wanna fuck with me for benefits now Man, I wish my nigga Smelly could've seen me lit now Sit down, maybe roll up, blow a spliff down Time go by, niggas change so much Why the fuck these niggas looking at my chain so much? They just mad 'cause I departed from the game so much One false move and the gang gon' bust Chorus] Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you Fuck niggas, I don't trust niggas If you bust triggers and you tell, you a fuck nigga How you tell on the gang? If you mention my name Boy, I promise I'ma kill you, better duck, nigga What's up with you? I grew up with you Used to fuck with you, now I'm wishing that a bus hit you I used to fuck with you, and now I'm wishing that a bus hit you
Milan Pernell
Milan Pernell 23 orë më parë
He is not the best mom