HAPPY BIRTHDAY JC CAYLEN (SURPRISE!!!)

  Shikime 56,127

Brian Terada

5 muaj më parë

jc i love you and i look up to you more than you know. happy birthday. im so happy i got to upload this ON your actual bday.
I upload TUESDAYS and FRIDAYS so SUBSCRIBE and turn on notifications!!
MY FCKING DEBUT EP "BOY MEETS BOY" IS OUT THIS FALL
follow me!
instagram: @brianterada
twitter: @brianterada
Tiktok: @brianteradaa (TWO A's)
I stream on twitch! @brianteradababy

Komente
t kring
t kring Muaj më parë
yeah you’re definitely the friend in the group that plays too much at the wrong times and pisses everyone off
Peyton Anderson
Peyton Anderson 2 muaj më parë
13:43 Oscar looked so done with Brian 😂
Emily Thao
Emily Thao 3 muaj më parë
This probably like a joke but they look so mean to Brian.
Mar B
Mar B 4 muaj më parë
Wow annoying lmao . 👏🏽👏🏽👏🏽
Vetsy Marie
Vetsy Marie 4 muaj më parë
aw Brian im growing so much love for you x
Emma Tacchino
Emma Tacchino 5 muaj më parë
I love your personality omg
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
I love u back emma!!
Rachel Rose
Rachel Rose 5 muaj më parë
Lol detective crawford I'm deD
s m
s m 5 muaj më parë
I kinda feel like brian lowkey have the hots for oscar
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahahaha
Stef E
Stef E 5 muaj më parë
oscar picky af
Taylor and McKenna
Taylor and McKenna 5 muaj më parë
So confused why everyone is so mean to you 😭 it’s like they don’t get your humor or something...
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Haha I think they may be in on the joke ;)
Leticia Neves Carmo
Leticia Neves Carmo 5 muaj më parë
my favorite vlog 🥰
surfmora
surfmora 5 muaj më parë
Dude you are a little bit annoying.
stylejc
stylejc 5 muaj më parë
new title: the whole house screaming at brian to be quiet for 19 minutes
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
This actually made me lol
sam bi
sam bi 5 muaj më parë
Brian why are you this annoying holy shit. Love you though
bwach15
bwach15 5 muaj më parë
I knew I like you but after you said edibles and weed- I fell in love 🥰
Lora Elizabeth Jones
Lora Elizabeth Jones 5 muaj më parë
the fact that Brian had will's phone the whole time then hid it in a fry box and will had no idea! that's amazing and the 65 candles on the Happy Birthday Daddy cake 🤩😂
Lora Elizabeth Jones
Lora Elizabeth Jones 5 muaj më parë
Brian Terada that looked like so much fun! Will was going crazy looking for his phone 😂
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahaha I had way too much fun with that
Jasmine Banes
Jasmine Banes 5 muaj më parë
Itsss soo orange looking..
Ellie
Ellie 5 muaj më parë
oscar is so sweet omg
Ellie
Ellie 5 muaj më parë
damn why were they so mean to him :(
Michael Lima
Michael Lima 5 muaj më parë
Haha I love your vlogs! But all these straight boys in that house better stop being so aggressive and giving you a hard time all the time lol you are the token gay in the house, you must be appreciated lol
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahahaha
Brittney R
Brittney R 5 muaj më parë
I thought that was trisha in the thumbnail 😳
Taylor Wade
Taylor Wade 5 muaj më parë
i am team oscar
shahad
shahad 5 muaj më parë
Happyyyyy birthdayyyyyy jc
Mia Marris
Mia Marris 5 muaj më parë
Brian is so sweet, idk why everyones butts are so tickled & annoyed
Mo Hall
Mo Hall 5 muaj më parë
Are they always this mean to you? Wtf
Mo Hall
Mo Hall 5 muaj më parë
Brian Terada okay bubs as long as it’s just messing around
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
We’re jus messing around :)
Mo Hall
Mo Hall 5 muaj më parë
H S I didn’t notice at first but like Wyl, Dyl & Oscar are hella mean to Brian in this video :( it makes me sad
h f
h f 5 muaj më parë
Exactly what I was wondering
maryam niss
maryam niss 5 muaj më parë
crawford is in his own world lmfaooo
Margaret Corralejo
Margaret Corralejo 5 muaj më parë
Why are all the boys in C4 so mean to brain, seem to me that brain hauled them around to get cj birthday stuff. What happen to getting along with everyone. C4 doesn't mean something to all of you, can't we all just get along. Bro I get though you like pushing there buttons for a reaction. Love the vids, keep it up. Peace.
CAREBOSS13 Kendall
CAREBOSS13 Kendall 5 muaj më parë
Luv seeing Oscar laughing and smiling
Valen Mejorada
Valen Mejorada 5 muaj më parë
chop suey
DearStephh
DearStephh 5 muaj më parë
this is the content i want !!
DearStephh
DearStephh 5 muaj më parë
Brian Terada YES, I can’t wait ! ☺️
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Ima deliver every Tuesday and Friday!!!
Melly Mel
Melly Mel 5 muaj më parë
Classic tubers,being obnoxious to people at their fast food jobs for content
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Chavo latte and I were having fun bantering before I filmed him. We had a great interaction, and I asked him for permission to put him in my vlog. He even asked if I could shout him out, which I did. If you were to ask chavolatte if we were being obnoxious and annoying, I’m positive he would say no, it was a great interaction. I have worked multiple retail jobs at target, lululemon, and even in photography/videography. I strongly value respecting all service workers because they are ESSENTIAL, especially these days- also because I know what it’s like to be disrespected. Please be careful before spreading negativity where it doesn’t exist. Especially in these times, we should not be creating more negativity. Thank you for watching Melly Mel have a good day.
heyitsjenn.
heyitsjenn. 5 muaj më parë
Hope Crawford willl be your friend by the end of this weekend ! Haha best wishes
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
One can only hope!!
Shannon Hewitt
Shannon Hewitt 5 muaj më parë
Happy Birthday JC!! I loved this vlog!! Brian is definitely me annoying my friends hahah 😂😂
Mo Hall
Mo Hall 5 muaj më parë
When I saw Ryan I almost died ngl
Mo Hall
Mo Hall 5 muaj më parë
Crawford at 9:37 is SENDING ME 😂😂😂😂
Dee Smith
Dee Smith 5 muaj më parë
Just discovered your channel and I can’t believe I didn’t find it a while ago you’re so awesome and fun to watch !!!!!!!!!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Welcome Deanna thank you!!!! Let’s have some fun!
Dr Lal Khiangte
Dr Lal Khiangte 5 muaj më parë
Oscar, where are you going with that body? 😂👍🥰
idon'tknowhowtonamethis
idon'tknowhowtonamethis 5 muaj më parë
I'm simping for Oscar Buying flowers for his friend. I MEAN....
Haley Marie
Haley Marie 5 muaj më parë
why did will do that thing in the middle of the street
A N
A N 5 muaj më parë
i hate will or wyl or wtv his name is
A N
A N 5 muaj më parë
Brian Terada oh 😳
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
I love him
Andjela Jovanovic
Andjela Jovanovic 5 muaj më parë
Oscar was so over it hahaha I love him
brey
brey 5 muaj më parë
this was so cute omfg
Julie Mendez
Julie Mendez 5 muaj më parë
LMAO dyl finds brian's camera and gives it to him... brain finds dyl's wallet and puts it in jc's gift bag
Claire Davis-Coyle
Claire Davis-Coyle 5 muaj më parë
Love u all Brain hope your day is going great follow me on Instagram guys @coyleclairedavis love u all be safe and stay home
Claire Davis-Coyle
Claire Davis-Coyle 5 muaj më parë
Also I have no friends plz be mine Brain
Rovi Cinco
Rovi Cinco 5 muaj më parë
only watching this because of jc lol my first time watching his vlog and he is to exaggerating and trying hard lol
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
♥️♥️♥️ thanks for the feedback :)
Iris Perez
Iris Perez 5 muaj më parë
Literally Oscar is my favorite, he’s salty or mad all the time bruh which makes it funny 😂
Mirage
Mirage 5 muaj më parë
i love ‏when you and oscar together
abby
abby 5 muaj më parë
i love that the coffee shop has george floyd painted there
Maribel Arguello
Maribel Arguello 5 muaj më parë
Brian looks like he gets on everyone’s nerves and doesn’t know when to stop 😭
niyah mason
niyah mason 5 muaj më parë
He does 😭
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
So true 😂
creative caitlin
creative caitlin 5 muaj më parë
brian your vlogs always put a smile on my face and help me through tough days thanks for making all this content to make me happy! thank you for always smiling and radiating positive vibes through all of your content you provide and post
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Yay thank you again caitlin
Atheerah Daniels
Atheerah Daniels 5 muaj më parë
Brian is such a positive person and I the king of doing the wap. He is a true inspiration to me. Brian If you are reading this say happy birthday to Jc for me I love you (❔ - limelights know)
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Ok I’ll tell him :) thank you atheerah
Carley Fregoe
Carley Fregoe 5 muaj më parë
HAPPY 65th BIRTHDAY JC
Jinan Samir
Jinan Samir 5 muaj më parë
Okay but Will with that hair👌🏻
Jinan Samir
Jinan Samir 5 muaj më parë
Omgaaah Briaaaaaan 😂🥰🥰🥰🥰
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
He drippin!!!
45 X A Anusha Desai
45 X A Anusha Desai 5 muaj më parë
Cranky Oscar is a mood tbh
Saoirse Dennehy
Saoirse Dennehy 5 muaj më parë
Also I adore wyl he is such a mood ommmmggggg
emaleigh.potter
emaleigh.potter 5 muaj më parë
oscar is the best friend you want he helped Brain with changing the subject on wills phone like my friends would rat me out
Saoirse Dennehy
Saoirse Dennehy 5 muaj më parë
Awww Jc is so lucky to have friends like that!!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
He really is. Lol
Bebi Atanasio
Bebi Atanasio 5 muaj më parë
Love u!
Haifa S
Haifa S 5 muaj më parë
"My friend should stop being rude to me" I felt that oscar 😂
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
He’s so freaking funny
keeley cameron
keeley cameron 5 muaj më parë
I didn’t get a notification for this 😭😭😭😭
Sahara
Sahara 5 muaj më parë
lmfao wyl folded just like woody when hearing “Andy’s coming” 😭😂
Erin Holicky
Erin Holicky 5 muaj më parë
Literally this is me driving hahaha!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Stressful!!!!
Erin Holicky
Erin Holicky 5 muaj më parë
This was the best vlog yet!! Keep up the great work!❤❤❤
Sophie Double
Sophie Double 5 muaj më parë
Thanks for the mini house tour
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
All my vlogs are mini house tours haha
Abbie French
Abbie French 5 muaj më parë
Happy Birthday JC,I was puking my brains out while this video was playing....a tribute in a way 😂😂😂 I love you guys I am drunk bye
Sophie Double
Sophie Double 5 muaj më parë
Crawford I would care about eating it too
Sophie Double
Sophie Double 5 muaj më parë
Yep I still don’t know what lakers is
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Los Angeles basketball team !
Saamgejj Gvcelmcm
Saamgejj Gvcelmcm 5 muaj më parë
I love how he annoys everyone
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahaha it comes so naturally
Claudia Garcia
Claudia Garcia 5 muaj më parë
Brain is becoming my favorite that lives in the C4 🏠
Alice Dewberry
Alice Dewberry 5 muaj më parë
I love Brian's videos cause it makes me smile so much :)
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Aw Im so glad!!!
sky babyxoxo
sky babyxoxo 5 muaj më parë
Nobody: Not a single soul: Crawford: that was a beautiful pigeon 🐦💀😂💗
Hitha
Hitha 5 muaj më parë
Okay I love your vlogs! And your hard work is appreciated! We see you bud 🙃
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Aww thank you!!! I’m workin!! Having fun!!
Romy
Romy 5 muaj më parë
I love this friendship so so much!
poopoo biscuit
poopoo biscuit 5 muaj më parë
Awww I was smiling through this whole vlog 💙
megan collins
megan collins 5 muaj më parë
It was so cute when Brian was trying to be friends with the pigeon
Killie Graves
Killie Graves 5 muaj më parë
Happy Birthday Jc & it’s also my birthday & & can I get a birthday message form c4 house 🥳🎂🎉🎁
Hayley Simon
Hayley Simon 5 muaj më parë
Dyl was so effing grumpy this whole video and it was so funny lmao
Claudia Juarez
Claudia Juarez 5 muaj më parë
i love how positive you are with every single person you meet and surround yourself with. but i also love it how you bother and tease the guys it’s so funny🤣
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahaah aww thanks for appreciating both sides :)
Maya Ghosh
Maya Ghosh 5 muaj më parë
will with crawford’s name on his phone saved as baby crawfish is so soft wth i love y’all sm
Eve F
Eve F 5 muaj më parë
@grace besson @7:50 he says “I have you under fuckin baby crawfish”
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hahah they’re so sweet
Shannon Kelly
Shannon Kelly 5 muaj më parë
will is soft !! he’s such a genuine person 🥺
judith valdez
judith valdez 5 muaj më parë
okay but this is the best vlog i ever watched 🥰
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
OMG RLY
Alexis K
Alexis K 5 muaj më parë
Awwwww 💗💗
lexia barbutes
lexia barbutes 5 muaj më parë
Who the f disliked this video, like this whole video is complete GOLD. Keep up the good work Brian you’re doing a great job. Hope you have an amazing day! ❤️
lexia barbutes
lexia barbutes 5 muaj më parë
Brian Terada of course you deserve it 💖
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
THANK YOU LEXIAAAAA
Laila Edwards
Laila Edwards 5 muaj më parë
Hi Brian, love the vlogs so much 💖 (and you)
Amber Jones
Amber Jones 5 muaj më parë
love this
Cheyenne Bonner
Cheyenne Bonner 5 muaj më parë
HAPPY BIRTHDAY JC I LOVE YOU ALSO LOVE YOU TOO BRIAN!!!! 💜💜💜
Terri Demarest
Terri Demarest 5 muaj më parë
Happy Birthday to JC.
Terri Demarest
Terri Demarest 5 muaj më parë
I adore you so much.
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
I ADORE U TERRI
Sibani Garcia
Sibani Garcia 5 muaj më parë
awww this vid made me smile so much 🥺 ty Brian❤️
mscynthiadispo
mscynthiadispo 5 muaj më parë
Hi Brian
Ella
Ella 5 muaj më parë
Brian's videos are the key to motivation during my city wide lockdown x
Ella
Ella 5 muaj më parë
@Brian Terada you're the king of youtube 👑
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Hey Siri play motivation by Normani lol
farty artie
farty artie 5 muaj më parë
hahahahaha oscar looks done with brian !!! happy birthday crack dad !!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
He is!!! Lol
Mocha Bby
Mocha Bby 5 muaj më parë
Are you purposely annoying or is this just your personality?
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
honestly I’m not sure
Carol Fernandes
Carol Fernandes 5 muaj më parë
UR THE BESTTTTT
Why Not Eliza Lee
Why Not Eliza Lee 5 muaj më parë
You never disappoint Brian, it was in fact one of the best vlogs.
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Thank you that means a lot!!!
Samantha Thy
Samantha Thy 5 muaj më parë
happy birthday to jc!🥳
hanee
hanee 5 muaj më parë
I LOVE YOUR VIDEOS! 😭💕 AND HAPPY BIRTHDAY JCCCCCCCCC!!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Thank u happy birthday Jason!!!
Samantha Thy
Samantha Thy 5 muaj më parë
omg I love this video😂
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Thank you Samantha!!
Michelle Stucker
Michelle Stucker 5 muaj më parë
JC we share a Birthday!! Hope u had a great day!!
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Happy birthday michelle ! Hope you celebrated and had fun!! YOURE LOVED!!
no_one_talk
no_one_talk 5 muaj më parë
IM LATE CAUSE MY POWER WAS OUT BUT IM HERE NOW
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
WELCOME
KAM L
KAM L 5 muaj më parë
i loved this vlog so much
KAM L
KAM L 5 muaj më parë
Brian Terada you’re welcome
Brian Terada
Brian Terada 5 muaj më parë
Thank you kam!!!
DOING THE WAP AT THE C4 HOUSE!!
10:22
Brian Terada
Shikime 20 mijë
Ardian Bujupi - KA JE BONITA (prod. by MB & Unleaded)
3:20
OfficialArdianBujupi
Shikime 232 mijë
Dreka që nuk ju Mërzitet Asnjëher 👌😍
4:44
Homemade Recipes / Kuzhina e Albës
Shikime 126 mijë
HAPPY BIRTHDAY JC CAYLEN PART 2 (SURPRISE!!)
09:06
SURPRISING MY ROOMMATES W/ MY C4 HOUSE TATTOO!!!
18:07
me and crawford aren't friends anymore...
09:40
Brian Terada
Shikime 22 mijë
i came out to my roommates...
08:03
Brian Terada
Shikime 130 mijë
CHRISTIAN SEAVEY EXPOSED BY THE C4 HOUSE!!
07:10
Brian Terada
Shikime 24 mijë
HAPPY BIRTHDAY CHELSEY AMARO FT. ANNMARIE!!
08:42
We Guessed Our Friends Tweets W/ KnJ
21:08
Dyl & Wyl
Shikime 140 mijë
Ardian Bujupi - KA JE BONITA (prod. by MB & Unleaded)
3:20
OfficialArdianBujupi
Shikime 232 mijë
Dreka që nuk ju Mërzitet Asnjëher 👌😍
4:44
Homemade Recipes / Kuzhina e Albës
Shikime 126 mijë
ROSÉ - 'On The Ground' M/V TEASER
0:15
BLACKPINK
Shikime 3,3 mln