RE-CREATING MANNYMUA MAKE-UP LOOK

  Shikime 875,697

superkian13

2 vjet më parë

alright guys look... this was the hardest thing i think i have ever had to do. i knowwwwww its bad & u will probably cringe the whole video, but take it easy on me ;) GIVE IT A THUMBS UP!!!!
- - - - -
follow manny:
alpost.info
twitter: mannymua733
insta: mannymua733
snap: mannymua
video i tried to re-create: bit.ly/2Ib0PQT
- - - - -
follow me:
twitter: kianlawley
snap: swifferme
instagram: kianlawley
- - - - -
THANKS FOR WATCHINGGGG!!!!!!!
(i think I'm posting the singing video soon)

Komente
Girly Girl
Girly Girl 12 ditë më parë
My face hurts🤣🤣
Alejandra Miranda
Alejandra Miranda 4 muaj më parë
Do a video with franny doing makeup and you just copy her
Jennifer Brasao
Jennifer Brasao 5 muaj më parë
masculinity that is not fragile is the most fucking thing in the world
Keanna Janae
Keanna Janae 5 muaj më parë
I love that he really tried and did good 😭
reine
reine 6 muaj më parë
Okay omygod lol. I'm literally wearing the same shirt he was wearing in this video
Brianna Ochoa
Brianna Ochoa 6 muaj më parë
“snatched, fuck” 😭😭
Jade Shelton
Jade Shelton 9 muaj më parë
Kian, could you and JC pleaseee do a new video like this following one of Manny’s tutorials?? 🙏🏼 🙏🏼 I mean since he was in #RHS2 & made it to the top 4... 🤷🏻‍♀️ it could be really funny! 😉🤗
Becky David
Becky David 10 muaj më parë
This is too fucking adorable lol
Berlian Lie
Berlian Lie 10 muaj më parë
Kian is me in my class :(
MaliMalz
MaliMalz 10 muaj më parë
Lol didn’t even wet the beauty blender lmao
Alexandra Bellville
Alexandra Bellville 10 muaj më parë
I use pro glow foundation lol
Jasmine
Jasmine 11 muaj më parë
He just called gold light brown, you good bro?
Yegane h
Yegane h Vit më parë
9/10 the highliter and eye liner was not good honey
cosche82
cosche82 Vit më parë
OMG... i didn't laugh that much for a veeery long time... i was literally crying from laughing, that was too funny!!!
avyshan Qorbani
avyshan Qorbani Vit më parë
WHY ARE YOU FREAKING OUT BABY?😂💜
Honey Honyx
Honey Honyx Vit më parë
U did so good
Jordan Heoy
Jordan Heoy Vit më parë
He looks so cute when he doesn't no what to do
Jaimee Beatson
Jaimee Beatson Vit më parë
Hahahahahahahah this has me laughing so hard
Cella Sinon
Cella Sinon Vit më parë
he got a 7
Joe Williams
Joe Williams Vit më parë
*sunscreen?*
Joe Williams
Joe Williams Vit më parë
“I’m gonna cut the bushes”😂
Caitlyn
Caitlyn Vit më parë
I'm a year late but I give it a 10/10 just because he's so adorable
Lurens Batin
Lurens Batin Vit më parë
i am so stressed out in studying and found this video. OMG i was smiling the whole time, thank you! and oh, you look pretty good, Kian! 🙌🏼💛
Sosa Baybee
Sosa Baybee Vit më parë
We must protect kian at all cost he’s so precious 😭😭😭😭
Madison Pool
Madison Pool Vit më parë
5/10
girl plz bye hernandez
girl plz bye hernandez Vit më parë
10 /6 ilove you bitch
Yasmin Taba
Yasmin Taba Vit më parë
5
Rosario Young
Rosario Young Vit më parë
It's not that bad to be real
Destiny Rose
Destiny Rose Vit më parë
4/10
jess
jess Vit më parë
when you did the montage thing, i was waiting for liza to say "yeahhh"
Tay Craven
Tay Craven Vit më parë
Why is he so damn adorable?😂 i give you a million out of 10 sweetheart❤
Ailén Silvera
Ailén Silvera Vit më parë
This video is gold ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Stephany C
Stephany C Vit më parë
Lol this is so entertaining to watch..
Zara Shaikh
Zara Shaikh Vit më parë
I just cannot believe he found his like absolute perfect shade match on the first try like that with a DRUGSTORE foundation bruuuuhhh that's an artist's eye for you I guess
Lindsay Anne
Lindsay Anne Vit më parë
Your foundation actually looked flawless 😭😭😭
Sarah O
Sarah O Vit më parë
Tell me why kian is better at matching his foundation to his skin than me 😭
Emanae Emanae
Emanae Emanae Vit më parë
Cute! I’d give Kian a 7 but round it out to a 10 because he was so proud and looked great lol
Abbey Haydon
Abbey Haydon Vit më parë
"Fuck it up, let's go baby" haha I love you so much. You'd be the best/cutest hype man! 😂❤🌍
alltimealy
alltimealy Vit më parë
you did a 7.5!!!!
alltimealy
alltimealy Vit më parë
do another
Shawna McKittrick
Shawna McKittrick Vit më parë
Kian lawley saying "did it fucking do anything" for 4 minutes straight
Dayanara Caldero.
Dayanara Caldero. Vit më parë
Baby anything looks good on youuuuu!!!!! 10 out of 10
Verdaly Stafford
Verdaly Stafford Vit më parë
OMGGGG i cringed so hard cause he didn't dampen his beauty blender lol
Lindsey Brooke
Lindsey Brooke Vit më parë
Kian being so happy that he is doing better than he thought he would do and happy with how his look turned out is *EVERYTHING* *"its getting into my cut crease!!!!"*
lexi smisek
lexi smisek Vit më parë
it giggles
Bri
Bri Vit më parë
Manny MUA? Never heard of him, i only know Kian MUA
grint0uc
grint0uc Vit më parë
butiful
Sofia labri
Sofia labri Vit më parë
how many times i'll watch this one??? i'll take it to 1 million views just by my self
Katie Wooten
Katie Wooten Vit më parë
2019 anyone?
Leenoz Khaled
Leenoz Khaled Vit më parë
This will always be my favorite video on the internet 😂♥️
Samya Ahmed
Samya Ahmed Vit më parë
ngl i used to wear my eyeliner like this when i was 13
leslie nguyen
leslie nguyen Vit më parë
okay but how did kian match his foundation and concealer shade so well
Amelia Panarelli
Amelia Panarelli Vit më parë
He was feeling himself this whole video😂❤️
Simply Just Really Vivid
Simply Just Really Vivid Vit më parë
This was soooo funny and bipolar
Tatianna Medina
Tatianna Medina Vit më parë
when he highlights with highlight...dead!!
Tatianna Medina
Tatianna Medina Vit më parë
LMFAO that's the exact shade I use!
Dora Kay
Dora Kay Vit më parë
Kian you need to do another one of these!!!!!
Daumantė Prunskutė
Daumantė Prunskutė Vit më parë
He has a better foundation match than I.Thats great.
milla hewitt
milla hewitt Vit më parë
the thing is he actually did really good
Jaslanie Kie
Jaslanie Kie Vit më parë
I love you so much. He got excited because Manny said crease 💕😂
Portia Dotson
Portia Dotson Vit më parë
this is why im in love with kian
ChemicalLantern
ChemicalLantern Vit më parë
i want more makeup videos cos this is still fucken hilarious
Heather Leigh
Heather Leigh Vit më parë
Kind of need to tome down your dramatic reactions just a bit your way over the top with it. But that's my opinion other then that u look great lol
zeeetty
zeeetty Vit më parë
Loreal is a good brand, so is Maybelline, and ure supposed to wet ur beauty blender x'D
Alyssa T
Alyssa T Vit më parë
Solid 4
Ava pilgrim
Ava pilgrim 2 vjet më parë
im literally kian while applying makeup
Cara •
Cara • 2 vjet më parë
Ps I give you an 11 because of your effort h
Cara •
Cara • 2 vjet më parë
Kian is so endearing. Wtf haha
alltimealy
alltimealy 2 vjet më parë
8!!! you did so fuckin well omg
HeyItsMeRyRy
HeyItsMeRyRy 2 vjet më parë
Mario badoooshoeee omg .... 🤣 I’m literally going to be calling it that from now on
Lydia Crouch
Lydia Crouch 2 vjet më parë
When kian started putting highlighter under his eyes , I fucking lost it 😭😭💀
Ely finch
Ely finch 2 vjet më parë
Honestly want to marry you. Sorry for being a thirst trap, but I could fall for this boy..... hmu 😋
Denise pz
Denise pz 2 vjet më parë
This cracked me up
CloudyChloe
CloudyChloe 2 vjet më parë
"did it do anything?" is me every time i try and contour and highlight
산하
산하 2 vjet më parë
Why is this soo cute lmao
Marissa Rose
Marissa Rose 2 vjet më parë
Dusty pink crease let’s get it baby
Zara
Zara 2 vjet më parë
I am proud 😂❤️
morgan kiesler
morgan kiesler 2 vjet më parë
“Ah it burns is there siracha in this shit?” HELP
morgan kiesler
morgan kiesler 2 vjet më parë
THIS WILL ALWAYS BE FUNNY
M S
M S 2 vjet më parë
12:22
M S
M S 2 vjet më parë
9:55
M S
M S 2 vjet më parë
5:55
Nicole McCoy
Nicole McCoy 2 vjet më parë
“It’s getting into my cut crease”!😂
Nothankyou Bro
Nothankyou Bro 2 vjet më parë
4
Nothankyou Bro
Nothankyou Bro 2 vjet më parë
4
Nothankyou Bro
Nothankyou Bro 2 vjet më parë
That didn’t even sound like English it sounded like he works on a space ship 😂😂😂😂
Dava Lowe
Dava Lowe 2 vjet më parë
You're usually a 12, but this brought you down to a solid 7. Gotta give you credit for at least trying though. You did pretty well for this being your first time.
Keaton Burton
Keaton Burton 2 vjet më parë
“Mario Badushu”😂
Ambitious Ali
Ambitious Ali 2 vjet më parë
6
MARIAH OGUNYOMI
MARIAH OGUNYOMI 2 vjet më parë
8
Izzy
Izzy 2 vjet më parë
A solid 4
Whit
Whit 2 vjet më parë
6😂
funkycool
funkycool 2 vjet më parë
I love it when he puts his hand behind the product but nothing ever focuses
Hannah Hicks
Hannah Hicks 2 vjet më parë
7.35ish
Hannah Hicks
Hannah Hicks 2 vjet më parë
"Is there sriracha in this??" lololol
Hannah Hicks
Hannah Hicks 2 vjet më parë
I was in so much pain watching you do this. I just wanted to hop through the screen and help my bb out. BUT YOU KILLED IT ANYWAY SO I DON'T UNDERSTAND.
Emily M
Emily M 2 vjet më parë
Kian high key giving me peppa pig vibes at the end of the video and idk why
Anthea Chindamo
Anthea Chindamo 2 vjet më parë
The way you said Mario badescu AKDNDKFJXJC
Josefine
Josefine 2 vjet më parë
3
Jaida McIntosh
Jaida McIntosh 2 vjet më parë
I can honestly say I almost peed myself watching this
kian & jc funny moments (new)
14:15
shelbuuu
Shikime 77 mijë
Lil Nas X - HOLIDAY - Behind the Scenes
2:45
LilNasXVEVO
Shikime 2,6 mln
Rest In Peace, Uncle Phil
4:25
Will Smith
Shikime 445 mijë
I DO MY ROOMMATES MAKEUP #2
12:28
Franny Arrieta
Shikime 1,2 mln
GETTING FULL-FACE MAKEOVERS BY MANNYMUA
10:07
TRANSFORMING KIAN LAWLEY INTO ME
19:09
Ricky Dillon
Shikime 1 mln
Kian and franny best moments part 2
29:42
Waad Taha
Shikime 459 mijë
WHOS THE BETTER DANCER? (CAN WE TWERK)
13:46
Lil Nas X - HOLIDAY - Behind the Scenes
2:45
LilNasXVEVO
Shikime 2,6 mln
Rest In Peace, Uncle Phil
4:25
Will Smith
Shikime 445 mijë
ETERNALS #1 Final Trailer | Marvel Comics
1:34
Marvel Entertainment
Shikime 1,5 mln